Valentijsdag - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Silvia Cevoli - WaarBenJij.nu Valentijsdag - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Silvia Cevoli - WaarBenJij.nu

Valentijsdag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Silvia

14 Februari 2007 | Portugal, Lissabon

Heyyy
Vanmorgen stonden we op en maakten ons klaar voor naar het tennis park te gaan.
Toen we buiten kwamen scheen het zonnetje.
Gisteren op de tennis was ik Sanne van de Biggelaar eindelijk tegengekomen; de hele week waren we haar al aan het zoeken.
Eindelijk had ik iemand om mee te tennissen.
Dus waren we vandaag om 11u gegaan , het ging nog goed om 3 dagen niet getennist te hebben. Wat helemaal niet leuk was natuurlijk !!
Vandaag ben ik niet gaan fitnessen en ook niet gaan rennen op het strand .
Ik was een beetje ziek geworden dus hebben we het vandaag maar stilletjes aan gedaan.
Verder hebben we ook nog een paar leuke wedstrijden gekeken.
Het was vandaag echt warm dus was het ook leuker om te kijken al die andere dagen was het er te koud voor.
Dus hebben we de hele dag buiten door gebracht .
Hadden we een meisje horen zeggen dat het vorig jaar elke dag zo warm was.
Natuurlijk nu wij er zijn is het niet zo hahaa
Vervolgens zijn we terug naar ons appartementje gegaan hebben we even gezeten en zijn daarna naar een ander strand gereden.
Het was er nog mooier dan op het strand waar wij normaal altijd naar toe gingen.
Erna zijn we terug gekeerd en hebben we wat gegeten en gerust.
Maar het was dus een leuk en zonnig dagje vandaag !!
Groetjes Silvia XxX

Ik heb hier niets meer aan toe te voegen. Ik kan alleen maar bevestigen dat het een heerlijke dag qua weer was. Ik weet niet welk Valentijntje dit zonnetje naar ons toe heeft gestuurd, maar in elk geval bedankt. Het was natuurlijk wel jammer dat Silvia ziek was. Gelukkig heeft ze vanmorgen nog wel lekker getraind met Sanne, en hebben we de rest van de dag rustig genoten.
Groetjes,
Marja

  • 14 Februari 2007 - 19:41

    Nataschova@live.nl:

    Silviovaa..
    bn Blij dat je eens getennisd kon hebben:)Nja je had beetje slechte zin mr maakt niet uit hahaa..veel Plesier nog xxxx

  • 15 Februari 2007 - 07:34

    Valenmarian:

    ik heb het zonneke naar jullie toe gezonden hoor,maar vandaag laat ik hem hier ook schijnen.
    Zonnige groetjes uit Made

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silvia

Op 9 februari vertrek ik naar de Algarve in Portugal om daar mijn alleereerste ITF dames toernooi te gaan spelen, dat wil zeggen dat ik samen met 127 anderen ga proberen in het hoofdtoernooi te komen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 811
Totaal aantal bezoekers 11306

Voorgaande reizen:

09 Februari 2007 - 09 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: