Een kort tussendoortje - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Silvia Cevoli - WaarBenJij.nu Een kort tussendoortje - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Silvia Cevoli - WaarBenJij.nu

Een kort tussendoortje

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Silvia

16 Februari 2007 | Portugal, Lissabon

Geen echt nieuws op de vrijdagochtend. Vanavond waarschijnlijk wel weer want vandaag verhuist het grootste deel van het circus naar Portimao voor het volgende toernooi. Wij gaan vanmiddag inschrijven daar. Silvia traint vanochtend eerst nog met Sanna van de Biggelaar. Gisteren heeft ze op een ander park een partijtje gespeeld tegen Sarah de Boer. Zie de foto.

  • 16 Februari 2007 - 13:08

    Marc Vereecken:

    Silvia veel succes in Portimao en houd mij op de hoogte in Oostenrijk.Ik zal elke dag jullie berichten lezen.

  • 16 Februari 2007 - 20:21

    Sanne:

    sgattjee
    Ik mis uuu !!!
    Love you so mutch !!
    xx
    sannekeee..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Silvia

Op 9 februari vertrek ik naar de Algarve in Portugal om daar mijn alleereerste ITF dames toernooi te gaan spelen, dat wil zeggen dat ik samen met 127 anderen ga proberen in het hoofdtoernooi te komen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 11309

Voorgaande reizen:

09 Februari 2007 - 09 Februari 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: