Het toernooi van Portimao is begonnen - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Silvia Cevoli - WaarBenJij.nu Het toernooi van Portimao is begonnen - Reisverslag uit Lissabon, Portugal van Silvia Cevoli - WaarBenJij.nu

Het toernooi van Portimao is begonnen

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Silvia

17 Februari 2007 | Portugal, Lissabon

Hallo allemaal,
Gisteren heeft Silvia zich, na ´s ochtends weer met Sanne te hebben getraind, zich ingeschreven voor het toernooi van Portimao. Het is ongeveer een half uurtje rijden vanaf hier en het was vreselijk weer. Het park en de kantine zagen er zeer ongezellig uit, maar dat kan aan de regen hebben gelegen. We zijn na de inschrijving maar gauw terug naar Albufeira gegaan, waar Silvia nog bijna een uur langs de vloedlijn heeft gerend.
´s Avonds kregen we een telefoontje van Minnie de Boer dat Silvia pas in de 7de speelronde zat. Ze heeft geloot tegen een Engels meisje die net als Silvia 16 jaar is, ook nog geen ranking heeft en in Montechoro ook in de eerste ronde van de kwalificatie heeft verloren.
Nu is het inmiddels alweer middag en we hebben alweer de nodige regen gehad. We kregen net bericht dat om 1 uur de eerste speelronde in Portimao de baan op was gegaan. Dit betekent vrijwel zeker dat Silvia´s wedstrijd naar morgen wordt geplaatst.
Aangezien met deze loting de kansen op winst groter zijn dan vorige week, zou het wel eens er toe kunnen gaan leiden dat we onze tickets moeten gaan omboeken.
Maar laten we maar niet op de zaken vooruitlopen, we houden jullie op de hoogte.
De kleine Pervak, het Russische meisje van 15, die al drie jaar met haar vader en coach de wereld rondreist heeft gisteren de kwartfinale met 9-7 in de tiebreak van de 3de set verloren, na een aantal matchpoints al in de tweede set te hebben gehad. Ze verloor van een andere Russische die 2 jaar geleden nog in de top 30 stond, maar er 2 jaar tussenuit is geweest. Zij heeft ook geen ranking meer maar wel een beschermde status.
Maar onthoudt de naam: Knesia Pervak, daar gaan we nog meer van horen!

• 09 Maart 2007 - 09:46

Cheyenne: